Polityka zwrotu

Używamy polityki zwrotu 14 dni, co oznacza, że ​​masz 14 dni po otrzymaniu artykułu, aby poprosić o przesyłkę zwrotną. Koszty zwrotu są dla klienta.

Aby kwalifikować się do przesyłki zwrotnej, przedmiot musi znajdować się w tym samym stanie, w którym go otrzymałeś, zodobne lub nieużywane, z etykietami i oryginalnym opakowaniem. Potrzebujesz również potwierdzenia lub dowodu zakupu.

Aby rozpocząć przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z nami za pośrednictwem contact@pinkstuff.nl.
Następnie możesz kupić etykietę powrotną i wysłać do nas produkt.
Pozycje, które są odesłane do nas bez uprzedniego żądania wysyłki zwrotu, nie są akceptowane.

W przypadku pytań dotyczących zwrotów zawsze możesz się z nami skontaktować za pośrednictwem contact@pinkstuff.nl.

Szkody i problemy
Sprawdź zamówienie po otrzymaniu i skontaktuj się z nami natychmiast, jeśli przedmiot jest wadliwy lub uszkodzony lub jeśli otrzymasz niewłaściwy element, abyśmy mogli ocenić problem i nadrobić go do niego.

Wyjątki / artykuły bez remontu
Nie można zwrócić niektórych rodzajów przedmiotów, takich jak towary zużywalne (takie jak jedzenie, kwiaty lub rośliny), spersonalizowane produkty (takie jak zamówienia specjalne lub spersonalizowane artykuły) oraz artykuły do ​​higieny osobistej (takie jak produkty kosmetyczne). Nie akceptujemy również przesyłek zwrotnych substancji niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy lub gazów. Skontaktuj się z nami, jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości co do konkretnego artykułu.

Niestety nie możemy zaakceptować przesyłek zwrotnych na sprzedaż lub kupony prezentowe.

Giełda
Najszybszym sposobem, aby upewnić się, że dostaniesz to, co chcesz, jest zwrócenie posiadanego przedmiotu, a po zaakceptowaniu zwrotu, dokonanie osobnego zakupu nowego przedmiotu.

Spłaty
Poinformujemy Cię po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki powrotnej, i poinformujemy, czy zwrot kosztów został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zostanie zatwierdzony, otrzymasz automatycznie zwrot za pomocą oryginalnej metody płatności. Należy pamiętać, że może zająć trochę czasu, zanim firma banku lub karty kredytowej przetworzy i zarezerwowała zwrot kosztów.